پزشکان به افرادي که شب ها، هنگام خواب دچار بي خوابي مي شوند و به سراغ تنقلات فاقد ارزش غذايي مي روند توصيه مي‌کنند تا از غذاهاي سالم و مفيد استفاده کنند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران؛ پزشکان به افراد توصيه اکيد مي‌کنند تا در هنگام بي خوابي هرگز به سراغ خوردن نوشيدني هاي کافئين دار نروند زيرا باعث بدتر شدن بي خوابي آنها مي شود.

گفتني است پزشکان البته با رعايت اصول دندان پزشکي و اطمينان از اينکه افراد دندان هاي خود را تميز خواهند کرد چند ميان وعده مناسب که سب افزايش حس خواب آلودگي و در عين حال سبکي در فرد مي شود و زود هضم هستند را پيشنهاد مي‌کنند.

برسي ها نشان ميدهند محصولات لبني کم چرب مي‌تواند يکي از انتخاب ها باشد مانند مصرف پنير کم چرب با نان سبوس دار و يا مصرف سيب به همراه پنير و يا مصرف مخلوط موز با ماست کم چرب که همگي علاوه بر مقوي بودن باعث افزايش ميزان سروتونين در خون و ايجاد خوابي راحت در افراد مي شود.
نوشته شده در  2015-08-19  توسط taavony 


رپورتاژ
شناخت کلی از محصولات فلزی و انواع آن
جشن عروسی
همه چیز درباره جراحی زیبایی بینی
جراحی زیبایی سینه و پروتز
دوربین مداربسته دیجی همکار
آیا گنج یاب ها شبیه فلزیاب و طلایاب هستند؟ - شرکت فلزیاب تیوا
جدیدترین تجهیزات تالار
دوربین مداربسته
لیپوماتیک
چاپ کتاب در یک ماه با هزینه زیر یک میلیون تومان
پاسخ به 7 سوال رایج در مورد عصب کشی دندان
پذیرش مقاله در مجلات معتبر ISI و اسکوپوس
نقش دینگ در صنعت حمل و نقل
عوارض روغن خراطین
تاریخچه تغییر سرمربی در تیم استقلال تهران
زمان دقیق شرف الشمس در سال ۹۷ چه زمانی است؟
انجام پایان نامه مدیریت
نمایندگی برندها در ایران
فروشگاه اسباب بازی بازیجو
سامانه جامع مشاغل شهرری

لینک های مفید
تور مسافرتی | خودرو | تور استانبول |

قدرت گرفته از : پانا بلاگ